Раніше PR забезпечував присутність у суспільній свідомості через доступ до монополізованих медіа-каналів. Зараз канали доступу до уваги суспільства стали безплатні і доступні, але дуже сильно зашумлені. Тож тепер задача PR в тому, щоб контролювати не доступністю до каналів, а доступністю до уваги, в подоланні комунікативної глухоти.
Колись PR оперував доступом до каналів, контролюючи нестачу — публічність була дефіцитом. Тепер нестача зникла: кожен має канал, але увага стала обмеженим ресурсом. Тож PR уже не про “видимість”, а про чуйність — про подолання комунікативної глухоти, відновлення зв’язку між повідомленням і сенсом. Цікаво дізнатися більше?
Відповімо швидко. Відповідає спеціаліст, а не бот.
До 2009 року ми працювали у сфері традиційного PR, вели проєкти для KIA Motors Україна, Subaru Україна, створили концепцію підготовки до Євро-2012 ФК “Металіст” (Харків). У 2011 році – перейшли повністю в онлайн, вели онлайн-проєкти для “Першого національного”, телеканалу “Інтер”, брали участь у розробці та адміністрували офіційний сайт Нац. відбору Євробачення 2011 року.
Після 2011 року займалися створенням сайтів для бізнесу і веденням реклами. За цей час стало зрозуміло, що потреба у класичному піарі не зникла, але трансформувалася. Тому у 2025 році вирішили повернутися у PR, але з новим комплексом послуг. Пропонуємо не доступ до каналів (зараз це не проблема), а нову якість комунікації. Коли довіра та сенс важливіші за галас.
У добу лавини ШІ-контенту мати сайт чи блог стало надто просто — це механічна робота мишкою. Набагато важче — створити якісну, глибоко продуману екосистему контенту, де кожен елемент має сенс і працює на бізнес-цілі замовника.
Для запуску ідей на швидкість.
Якщо ви ще вагаєтеся, не готові багато інвестувати в нову PR-інфраструктуру, але зацікавилися і готові спробувати з мінімальним бюджетом і без ризику.
Один продукт — одне рішення.
Якщо потрібно швидко просунути конкретний продукт чи послугу і ви готові витратити на це більше ресурсів. Ідеально для ринків з середнім рівнем конкуренції.
Обговорити Prod VisibilityБренд, який
домінує.
Цей варіант ідеальний, якщо ви зі старту обираєте стратегію лідерства та домінування. Буде дуже ефективним у полі, де надзвичайно висока конкуренція.
Обговорити Store/BrandВи не зможете порівняти наші ціни з пропозиціями інших агентств, бо наш продукт унікальний. Ми не пропонуємо комунікаційну програму, ведення корпоративного блогу чи медіа-баїнг. Ми пропонуємо потужний комплекс інструментів для побудови довіри через семантику.
Це не дешево, але і не космічні ціни. В цих питаннях ми гнучкі і готові запропонувати рішення майже під будь-який бюджет. Почнімо з розмови про ваші цілі і ресурси, які ви готові виділити для їхнього досягнення.
Ми не розголошуємо клієнтів, з якими працюємо з огляду на NDA. Вважаємо, що конфіденційність клієнта важливіша за наше бажання похизуватися його гучним іменем. Ви відчуєте рівень нашої експертності самі з перших секунд живої розмови.